Οδική Συμπεριφορά
Δ’ Δημοτικού Οι μαθητές μαθαίνουν για την σωστή οδική συμπεριφορά μέσω του προγραμματισμού ενός διασκεδαστικού παιχνιδιού αντανακλαστικών στο Scratch.
Δ’ Δημοτικού Οι μαθητές μαθαίνουν για την σωστή οδική συμπεριφορά μέσω του προγραμματισμού ενός διασκεδαστικού παιχνιδιού αντανακλαστικών στο Scratch.
Δ’ Δημοτικού Οι μαθητές κατασκευάζουν ένα ρομπότ μέσα από το οποίο ανακαλύπτουν το δυαδικό σύστημα, τα bits και τις μετατροπές, και κατανοούν τον τρόπο που σκέφτεται ένας υπολογιστής.
Δ΄-ΣΤ΄ Δημοτικού και Γυμνασίου. Μια συναρπαστική περιπέτεια στον κόσμο της αστρονομίας περιμένει τους μικρούς μας εξερευνητές! Σε αυτή τη δραστηριότητα, τα παιδιά θα μεταμορφωθούν σε αστρονόμους και θα ανακαλύψουν τα μυστικά του σύμπαντος!
Ε’ Δημοτικού Οι μαθητές μαθαίνουν για την σωστή διατροφή μέσω του προγραμματισμού ενός διασκεδαστικού παιχνιδιού στο Scratch.
Ε’ Δημοτικού Οι μαθητές μαθαίνουν για τα οφέλη της άσκησης και δημιουργούν το δικό τους βηματομετρητή με το Microbit και το επιταχυνσιόμετρο.
Ε’ Δημοτικού Στο εκπαιδευτικό αυτό πρόγραμμα οι μαθητές θα έρθουν σε μια πρώτη επαφή με τα "συστατικά" των μορίων και των ατόμων, θα κατασκευάσουν ένα ηλεκτροσκόπιο, την πρώτη συσκευή που χρησιμοποιήθηκε για την "μέτρηση" του ηλεκτρικού φορτίου. Θα ανακαλύψουν μέσω βιωματικών πειραμάτων τους τρόπους μεταφοράς φορτίων από ένα σώμα σ’ ένα άλλο και πως αυτά "μεταφέρονται".
Γυμνασίου Οι έλικες είναι ένας αρκετά ακατάλληλος τρόπος για να κινείται ένα αυτοκίνητο. Έχοντας αυτό ως εφαλτήριο για την έρευνα τους, οι συμμετέχοντες θα εξερευνήσουν βιωματικά τις έννοιες των ζευγών δυνάμεων καθώς θα καλεστούν να περιγράψουν τον τρόπο με τον οποίο αυτό ωθείται καθώς και να περιγράψουν ένα από τα πιο βασικά μεγέθη της κινηματικής, τη στιγμιαία ταχύτητα, χρησιμοποιώντας την ακρίβεια των αισθητήρων της πλατφόρμας BBC micro:bit
Γυμνασίου Από τη στιγμή που ξυπνάμε και ξεκινάμε τη μέρα μας, η τριβή είναι ένας συνεχής σύντροφος. Στις δραστηριότητες οι μαθητές θα κατασκευάσουν ένα όχημα με κινητήριους τροχούς μέσω ενός κινητήρα Continuous Servo. Την παρεχόμενη ισχύ αυτού, θα την ελέγχουν μέσω ενός αναλογικού ποτενσιόμετρου και της πλατφόρμας BBC micro:bit.
ΣΤ’ Δημοτικού Στο εκπαιδευτικό αυτό πρόγραμμα οι μαθητές χρησιμοποιώντας τις αρχές και τις γνώσεις του ηλεκτρομαγνητισμού, θα κατασκευάσουν τον δικό τους κινητήρα με την χρήση απλών δομικών υλικών και μαγνητών. Με μικρές διορθώσεις στην απόσταση των μαγνητών και της μαγνητικής "παγίδας" , θα προσπαθήσουν να επιτύχουν την μέγιστη δυνατή περιστροφή.
ΣT' Δημοτικού Οι μαθητές μαθαίνουν να κρυπτοποιούν και να αποκρυπτοποιούν μηνύματα με τον κώδικα Μορς με τη χρήση του Microbit και της οπτικής ίνας.