Οδική Συμπεριφορά

Δ’ Δημοτικού Οι μαθητές μαθαίνουν για την σωστή οδική συμπεριφορά μέσω του προγραμματισμού ενός διασκεδαστικού παιχνιδιού αντανακλαστικών στο Scratch.

Στο μυαλό του υπολογιστή

Δ’ Δημοτικού Οι μαθητές κατασκευάζουν ένα ρομπότ μέσα από το οποίο ανακαλύπτουν το δυαδικό σύστημα, τα bits και τις μετατροπές, και κατανοούν τον τρόπο που σκέφτεται ένας υπολογιστής.

Εκδρομή αστρονομίας

Δ΄-ΣΤ΄ Δημοτικού και Γυμνασίου. Τα τελευταία 50 χρόνια ο άνθρωπος έχει προχωρήσει στην εξερεύνηση του διαστήματος, ενώ η εποίκηση γειτονικών μας πλανητών πλέον φαίνεται ένας ρεαλιστικός στόχος. Στο πλαίσιο αυτό, ο STEM Education ανέπτυξε ένα εργαστήριο όπου οι μαθητές λειτουργούν ως οι εξερευνητές ενός νέου ουράνιου σώματος, που πρόσφατα προσεδαφίστηκε μια καινούρια αποστολή με αστροναύτες.

Σήμερα φυσάει πολύ!

Γ' Δημοτικού Στη συγκεκριμένη εκδρομή, ασχολούμαστε με την έννοια του ανέμου. Πως δημιουργείται, τι εννοούμε με τον όρο «ένταση», πως υπολογίζεται η ταχύτητά του και με ποια όργανα μέτρησης μπορεί να μετρηθεί.

Τα μυστικά του μηχανικού

Γ' Δημοτικού Για ποιο λόγο υπάρχει το κιβώτιο ταχυτήτων μέσα στα αυτοκίνητα; Γιατί είναι τόσο σημαντική η λειτουργία του; Ας μεταμορφωθούμε σε μικρούς μηχανικούς και ας ξεκινήσουμε το ταξίδι μας!

Όταν η Γη χορεύει

Β' Δημοτικού Ελάτε να μιλήσουμε για το σεισμό. Θα μάθουμε πως δημιουργείται αυτό το φυσικό φαινόμενο και τι μπορούμε να κάνουμε σ’ αυτές τις περιπτώσεις, ώστε να μπορέσουμε να προφυλαχτούμε και να μείνουμε ασφαλείς.

Ποιος σπρώχνει το αυτοκίνητο;

B' Δημοτικού Είστε έτοιμοι να φτιάξουμε ένα διαφορετικό αυτοκίνητο απ’ αυτά που έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε γύρω μας; Ένα αυτοκίνητο που για να καταφέρει να κινηθεί, θα χρειαστεί… ένα εκκρεμές!

Το πρώτο μου κύκλωμα

Α' - Γ' Δημοτικού Οι μαθητές θα μάθουνε πώς δημιουργείται το κύκλωμα! Με μπαταρίες, καλώδια, λαμπάκια, διακόπτες και κινητήρες. Θα μελετήσουν πώς επηρεάζεται το λαμπάκι για να ανάψει περισσότερο ή λιγότερο έντονα, πού χρησιμεύει ο διακόπτης, και τι καταφέρνουν με τον κινητήρα.

Κατασκευάζω ένα υδραυλικό πιεστήριο

Α' - Γ' Δημοτικού Οι μαθητές χρησιμοποιούν απλά υλικά ώστε να κατανοήσουν πώς λειτουργεί το υδραυλικό πιεστήριο και να φτιάξουν μία πλατφόρμα ανύψωσης. Με διασκεδαστικές δραστηριότητες, προσαρμοσμένες στην ηλικία τους, οι μαθητές θα κατανοήσουν πώς λειτουργεί ένα υδραυλικό πιεστήριο και ποια είναι η χρησιμότητά του.

Πετυχαίνοντας το στόχο

Α' Δημοτικού Ένα εργαλείο που μας έχει έρθει από το παρελθόν είναι ο καταπέλτης. Ποια είναι η ιστορία του και γιατί ήταν σημαντικό και χρήσιμο εργαλείο για τους ανθρώπους της τότε εποχής;