Μελέτη Χρόνου αντίδρασης με προγραμματισμό

Α' γυμνασίου Σε αυτήν την περιπέτεια της προγραμματιστικής γνώσης και της αντίληψης, τα παιδιά ανακαλύπτουν όχι μόνο πώς να δημιουργούν κώδικα, αλλά και πώς οι ανθρώπινες αντιδράσεις μπορούν να επηρεαστούν από διάφορους παράγοντες.

Helicar

Β' Γυμνάσιου Οι έλικες είναι ένας αρκετά ακατάλληλος τρόπος για να κινείται ένα αυτοκίνητο. Έχοντας αυτό ως εφαλτήριο για την έρευνα τους, οι συμμετέχοντες θα εξερευνήσουν βιωματικά τις έννοιες των ζευγών δυνάμεων καθώς θα καλεστούν να περιγράψουν τον τρόπο με τον οποίο αυτό ωθείται καθώς και να περιγράψουν ένα από τα πιο βασικά μεγέθη της κινηματικής, τη στιγμιαία ταχύτητα, χρησιμοποιώντας την ακρίβεια των αισθητήρων της πλατφόρμας BBC micro:bit

Science Friction

Β' Γυμνάσιου Από τη στιγμή που ξυπνάμε και ξεκινάμε τη μέρα μας, η τριβή είναι ένας συνεχής σύντροφος. Στις δραστηριότητες οι μαθητές θα κατασκευάσουν ένα όχημα με κινητήριους τροχούς μέσω ενός κινητήρα Continuous Servo. Την παρεχόμενη ισχύ αυτού, θα την ελέγχουν μέσω ενός αναλογικού ποτενσιόμετρου και της πλατφόρμας BBC micro:bit.