Space Engineers

Engineering & Coding

space-engineers-02

STEM education, we have a problem! Ελάτε να γίνουμε οι πρώτοι άνθρωποι που εξερευνούν τον πλανήτη Άρη!

Σε μια εποχή όπου τα διαστημικά επιτεύγματα είναι εντυπωσιακά, οι μαθητές του προγράμματος θα μπουν στο ρόλο των επιστημόνων που βρίσκονται πίσω από αυτά!

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα Space Engineers αποτελείται από μια σειρά hands-on δραστηριοτήτων που οδηγεί από την γνωριμία με τον πλανήτη Άρη και τον σχεδιασμό μιας διαστημικής αποστολής, στην εκτόξευση και την εξερεύνηση της επιφάνειάς του!

Μέσω των αποστολών που πρέπει να φέρουν εις πέρας τα παιδιά αναπτύσσουν δεξιότητες STEM (Επιστήμες, Τεχνολογία, Μηχανική, Μαθηματικά). Εκτοξεύουν πυραύλους, κατασκευάζουν γέφυρες για να διασχίσουν αρειανά φαράγγια, σχεδιάζουν την αποικία τους με 3D design και προγραμματίζουν «έξυπνα» θερμοκήπια με αισθητήρες.

Ραντεβού στο διάστημα!

Σκοπός προγράμματος

Με την ολοκλήρωση του προγράμματος οι μαθητές και οι μαθήτριες θα έχουν:

  1. ανακαλύψει έννοιες από επιστήμες σχετικές με την εξερεύνηση του διαστήματος (Διαστημική, Αστροβιολογία κ.ά.),
  2. αντιμετωπίσει ρεαλιστικές προκλήσεις αναπτύσσοντας αυτοματισμούς και κατασκευάζοντας δομές, όπως γέφυρες ή θόλους,
  3. αναπτύξει μαθηματικές δεξιότητες (σχεδίαση υπό κλίμακα, ανάλυση δεδομένων),
  4. αξιοποιήσει τεχνολογίες αιχμής, όπως 3D design και physical computing,
  5. εμπνευστεί από τον θαυμαστό κόσμο του διαστήματος και τα σύγχρονα ανθρώπινα επιτεύγματα.

Πληροφορίες Προγράμματος

  • Ηλικία: Ε’-ΣΤ’ Δημοτικού
  • Αριθμός μαθημάτων: 30
  • Διάρκεια μαθήματος: 90′
  • Αριθμός μαθητών: 12 

Διαθεματικές Γνώσεις


  • Φυσική: Τριβή, Ταχύτητα, Δύναμη, Νόμοι της Μηχανικής
  • Τεχνολογία: Περίπλοκες Μηχανές, Αυτόματες Ρομποτικές Κατασκευές
  • Μηχανική: Νοητικά Δίπολα – Στατικότητα ή Ευέλικτη Δόμηση, Δύναμη ή Ταχύτητα
  • Μαθηματικά: Σύνθετες Αριθμητικές Πράξεις, Αναζήτηση Μοτίβων, Αλγόριθμοι & Απλός Προγραμματισμός

Θεματικές Ενότητες


Ενότητα 1η: Εισαγωγή στα ρομπότ & τις ρομποτικές κατασκευές, απλές μηχανές και μηχανισμοί

Ενότητα 2η: Εξοικείωση με το προγραμματιστικό περιβάλλον του Scratch, κίνηση κατασκευών μέσω κινητήρα και τηλεχειρισμός τους

Ενότητα 3η: Εισαγωγή στους αισθητήρες και στον αυτοματισμό, επιλογή τηλεχειρισμού ή αυτονομίας ρομποτικών κατασκευών

Ενότητα 4η: Εξοικείωση στη χρήση απλών αλγόριθμων στον προγραμματισμό της αυτονομίας των ρομποτικών κατασκευών (αποφάσεις, επαναλήψεις, τελεστές, μεταβλητές)

Ενότητα 5η: Εφαρμογή δεξιοτήτων στην κατασκευή «προχωρημένων» ρομποτικών κατασκευών

Lesson tags: maker-space
Back to: Engineering