Ρομπότ, ο Φίλος μου και Συνεργάτης

coding

O STEM Education προσφέρει στα παιδιά των πρώτων τάξεων του Δημοτικού την ευκαιρία να δημιουργήσουν και να “κωδικοποιήσουν” τις πρώτες τους λειτουργικές κατασκευές!

Κάθε μάθημα είναι μια διαφορετική ιστορία – πρόκληση που μαθαίνει στα παιδιά τις βασικές αρχές προγραμματισμού που χρειάζονται για να δώσουν ζωή στις κατασκευές που χτίζουν με τα ίδια τους τα χέρια.

  • Πως μπορώ να σχεδιάσω έναν έξυπνο κώδικα που θα κάνει τη διαφορά;
  • Πως μπορώ να κατασκευάσω μηχανισμούς που θα επιτρέπουν στο ρομπότ μου να εκτελεί εργασίες;
  • Πως μπορώ να προγραμματίσω ένα ρομπότ, ώστε να λειτουργεί χωρίς την παρουσία μου;

Συνδυάζοντας λειτουργικούς μηχανισμούς με σύντομους, έξυπνους κώδικες μπορούμε να αντιμετωπίσουμε οποιοδήποτε πρόβλημα γρήγορα και αποτελεσματικά!

Ας κατασκευάσουμε λοιπόν!

Το Kids First Coding & Robotics είναι συμβατό με τους διαγωνισμούς εκπαιδευτικής ρομποτικής του WRO Hellas!


Αυτό το χαριτωμένο ρομπότ με μορφή σάντουιτς διδάσκει τον αλγοριθμικό τρόπο σκέψης και αναπτύσσει δεξιότητες STEM σε παιδιά. Δεν απαιτεί χρήση tablet, ή υπολογιστή για τον προγραμματισμό του. Τα προγράμματα δημιουργούνται απλά, με  μια σειρά από κάρτες εντολών που δημιουργούν το αλγοριθμικό «μονοπάτι». Πάνω στην πίστα, το ρομπότ κινείται προς διαφορετικές κατευθύνσεις, ενεργοποιεί μηχανισμούς, ανάβει τα φώτα LED, αναπαράγει ήχους και ανταποκρίνεται σε διαφορετικές κάρτες ενεργειών.

Το Kids First Coding & Robotics διδάσκει επίσης φυσική, μηχανική και δεξιότητες επίλυσης προβλημάτων μέσω μιας σειράς μαθημάτων κατασκευής και προγραμματισμού.  Για το λόγο αυτό, το Kids First Coding & Robotics επιλέχθηκε από τον WRO Hellas, ως προτεινόμενος εξοπλισμός για την πρώτη πιλοτική Εκπαιδευτική Δράση STEAM Νηπιαγωγείου: «Μια βόλτα στην πόλη μου», όπου τα παιδιά του Νηπίου θα φτιάξουν τον πρώτο τους αλγόριθμο και θα παρουσιάσουν την πόλη τους με έναν απλό τρόπο, αναπτύσσοντας παράλληλα τις καλλιτεχνικές και κοινωνικές τους δεξιότητες.


Σκοπός προγράμματος

Το πρόγραμμα έχει ως βασικό στόχο να καλλιεργήσει την κριτική σκέψη στους μαθητές και να τους βοηθήσει να σκέφτονται μεθοδικά προς την επίλυση ενός συγκεκριμένου προβλήματος. Θα μάθουν πως να χτίζουν κατασκευές και να σχεδιάζουν τους κατάλληλους  αλγορίθμους που θα χειρίζονται τις κατασκευές αυτές.

Πληροφορίες Προγράμματος

  • Ηλικία: Α, Β Δημοτικού
  • Αριθμός μαθημάτων: 30 μαθήματα
  • Διάρκεια: 90′
  • Αριθμός συμμετεχόντων: 12 μαθητές

Διαθεματικές Γνώσεις


  • Γλώσσα: Επικοινωνιακές δεξιότητες, ανάπτυξη προφορικού λόγου και διαχείρισης της πληροφορίας, ανάπτυξη επιχειρηματολογίας
  • Μαθηματικά: Δημιουργία μοτίβων, δημιουργία σύνθετων αλγορίθμων, δημιουργία κατασκευών με συγκεκριμένα κομμάτια
  • Μελέτη περιβάλλοντος: Σύνδεση επιστημονικής γνώσης με δραστηριότητες της καθημερινότητα
  • Τεχνολογία: Δημιουργία πολύπλοκων μοντέλων για να επιτελούν συγκεκριμένο σκοπό
Lesson tags: Δημοτικό STEM Alive_Coding, Προγραμματισμός
Back to: Coding

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *