Physical Computing
Το πρόγραμμα “Physical Computing ” αποσκοπεί στην εισαγωγή του physical computing από τη βαθμίδα του Γυμνασίου. Στο πρόγραμμα χρησιμοποιούνται οι εσωτερικοί αισθητήρες του επεξεργαστή Micro:bit καθώς και ένα σύνολο από εξωτερικούς αισθητήρες με τους οποίους τα παιδιά μπορούν να κάνουν μετρήσιμα τα βασικά φυσικά μεγέθη με τα οποία έρχονται σε επαφή στις τάξεις του Γυμνασίου. Σε αυτό το πρόγραμμα οι μαθητές προγραμματίζουν με Scratch 3 ή Scratch like περιβάλλοντα (προγραμματισμός με εύκολες γραφικές γλώσσες). Στις δραστηριότητες μαθαίνουν να προγραμματίζουν ξεχωριστά αισθητήρες όπως (π.χ. θερμοκρασίας, υγρασίας, απόστασης, φωτιάς, φωτεινότητας, καπνού κτλ) καταγράφουν τις μετρήσεις και εξάγουν συμπεράσματα σχετικά με τα αντίστοιχα φυσικά μεγέθη. Αναπτύσσουν project σε Open source περιβάλλον τόσο Hardware όσο και Software. ( ανοιχτό λογισμικό και υλικό). Μαθαίνουν να λύνουν αλγόριθμούς μέσω του Scratch το οποίο συγκαταλέγεται στα πιο δημοφιλή περιβάλλοντα προγραμματισμού στην εκπαίδευση. Λόγω της απλότητας του, μας βοηθάει τα παιδιά να κατανοήσουν σε βάθος τους μηχανισμούς του προγραμματισμού. Η διασκέδαση είναι ένα μεγάλο κίνητρο, οι αρχάριοι συμμετέχοντες μπορούν να δημιουργούν γρήγορα πρωτότυπα εργαλεία που τους επιτρέπουν να επικεντρωθούν στην εκμάθηση των εννοιών προγραμματισμού χωρίς να ανησυχούν για πάρα πολλές λεπτομέρειες. Το συγκεκριμένο πρόγραμμα έχει δημιουργηθεί και παραδίδεται από ολυμπιονίκες καθηγητές στην εκπαιδευτική ρομποτική με πολυετή εμπειρία σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης.