Automation Engineers

Engineering & Coding

Στο πρόγραμμα «Automation Engineers», οι μαθητές δημιουργούν τους δικούς τους αυτοματισμούς, πιο σύνθετους από ό,τι το προηγούμενο έτος, και εισάγονται σε εφαρμογές Physical Computing!

Οι μαθητές συνεργάζονται για την επίλυση πραγματικών προβλημάτων, ξεκινώντας από τη διαχείριση της κίνησης της κατασκευής μέσω αισθητήρων και προγραμματισμού. Επιπλέον, αναπτύσσουν τις δικές τους κατασκευές και μαθαίνουν πώς να παρουσιάζουν τα αποτελέσματα στους συμμαθητές τους!

Τα ανθρώπινα αισθητήρια όργανα αντικαθίστανται από ηλεκτρονικούς αισθητήρες, η δράση πραγματοποιείται με τη χρήση ηλεκτρικών κινητήρων και οι μαθητές προγραμματίζουν για πρώτη φορά μικροεπεξεργαστές. Συλλέγουν δεδομένα, μέσω μετρήσεων θερμοκρασίας, φωτεινότητας, έντασης ήχου κ.λπ.

Οι αυτοματισμοί ενσωματώνονται αρμονικά στις κατασκευές των μαθητών. Οι μαθητές μαθαίνουν πώς να κατασκευάζουν, να δοκιμάζουν, να ανακατασκευάζουν για να λύσουν ένα πραγματικό πρόβλημα.

Οι μαθητές ανακαλύπτουν τον κόσμο των μετρήσεων με την χρήση του μικροεπεξεργαστή Micro:bit και το συναρπαστικό ταξίδι στους αυτοματισμούς συνεχίζεται!

Στόχοι του προγράμματος:

Με την ολοκλήρωση του προγράμματος οι μαθητές και οι μαθήτριες θα είναι σε θέση να:

  • Δημιουργούν τους δικούς τους αυτοματισμούς και εφαρμογές Physical Computing
  • Λαμβάνουν μετρήσεις φυσικών μεγεθών, χρησιμοποιώντας μικροελεγκτή και αισθητήρες
  • Απεικονίζουν τα δεδομένα τους σε καρτεσιανό σύστημα συντεταγμένων για να τα αναλύουν
  • Κατασκευάζουν μοντέλα για την επίλυση προκλήσεων του πραγματικού κόσμου
  • Εργάζονται σε ομάδες για να βελτιώσουν και να παρουσιάσουν τις κατασκευές τους

Πληροφορίες Προγράμματος

  • Ηλικία: Δ’ Δημοτικού
  • Αριθμός μαθημάτων: 24
  • Διάρκεια μαθήματος: 90′
  • Αριθμός μαθητών: 12 

Διαθεματικές Γνώσεις


  • Φυσική: Τριβή, Ταχύτητα, Δύναμη, Νόμοι της Μηχανικής
  • Τεχνολογία: Περίπλοκες Μηχανές, Αυτόματες Ρομποτικές Κατασκευές
  • Μηχανική: Νοητικά Δίπολα – Στατικότητα ή Ευέλικτη Δόμηση, Δύναμη ή Ταχύτητα
  • Μαθηματικά: Σύνθετες Αριθμητικές Πράξεις, Αναζήτηση Μοτίβων, Αλγόριθμοι & Απλός Προγραμματισμός

Θεματικές Ενότητες


Ενότητα 1η: Εισαγωγή στα ρομπότ & τις ρομποτικές κατασκευές, απλές μηχανές και μηχανισμοί

Ενότητα 2η: Εξοικείωση με το προγραμματιστικό περιβάλλον του Scratch, κίνηση κατασκευών μέσω κινητήρα και τηλεχειρισμός τους

Ενότητα 3η: Εισαγωγή στους αισθητήρες και στον αυτοματισμό, επιλογή τηλεχειρισμού ή αυτονομίας ρομποτικών κατασκευών

Ενότητα 4η: Εξοικείωση στη χρήση απλών αλγόριθμων στον προγραμματισμό της αυτονομίας των ρομποτικών κατασκευών (αποφάσεις, επαναλήψεις, τελεστές, μεταβλητές)

Ενότητα 5η: Εφαρμογή δεξιοτήτων στην κατασκευή «προχωρημένων» ρομποτικών κατασκευών

Lesson tags: Δημοτικό STEM Alive Εngineering
Back to: Engineering