Φυσικός ή Φυσικός Μηχανικός;

Αυτό πλέον δεν αποτελεί δίλημμα. Σε όλο το αναπτυγμένο κόσμο οι μαθητές από μικρή ηλικία πρέπει να αποκτήσουν όλα εκείνα τα εφόδια γνώσης και δεξιοτήτων για την επιτυχή εξέλιξη τους

  • Κατασκευάζοντας οι μαθητές θα εξερευνήσουν και κατανοήσουν βιωματικά
  • Τις Μετρήσεις τι είναι ο χρόνος, το μήκος, τι σημαίνει ζυγίζω, κλπ..
  • Τις Κινήσεις  τι σημαίνει γρήγορα, τι σημαίνει αργά, τι σημαίνει πέφτω προς τα κάτω
  • Τις Δυνάμεις και την ισορροπία δυνάμεων, τι σημαίνει τριβή
  • Τους Μοχλούς και πως αυτοί υπηρετούν τους ανθρώπους στη ζωή τους
  • Τι είναι τα γρανάζια πως δημιουργώ μηχανισμούς τη βάση για τις μηχανές
  • Τι είναι ο Ηλεκτρισμός, τι σημαίνει πολικότητα ρεύματος, τι είναι ο διακόπτης
  • Τι είναι ο ηλεκτρομαγνήτης, πως φτιάχνω μοτέρ
  • Τι σημαίνει πίεση αερίων, υγρών πως δημιουργώ υδροπνευματικές μηχανές
  • Τι σημαίνει πίεση

Για δύο χρόνια οι μαθητές θα ανακαλύψουν, θα κατανοήσουν, θα δημιουργήσουν, θα φανταστούν και θα πειραματιστούν, θα υλοποιήσουν τις δικές τους ιδέες.

Ένα ταξίδι στους νόμους της Φυσικής με μοναδικό τρόπο που δίνει τη δυνατότητα στους μαθητές του δημοτικού να προχωρήσουν στο Γυμνάσιο εύκολα και με γνώση.

Οι δραστηριότητες περιλαμβάνουν:

  • οδηγίες επί των προτεινόμενων κατασκευών
  • ερωτήσεις και ασκήσεις “δημιουργικής πρόκλησης” επί των κατασκευών
  • συνοδευτικά πειράματα με απλά υλικά
  • ερωτήσεις και σχόλια διαπραγμάτευσης των εμπλεκομένων φυσικών εννοιών
  • ερωτήσεις κρίσεως

Πληροφορίες Προγράμματος Το Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα είναι διετές με σκοπό οι μαθητές να υλοποιήσουν δραστηριότητες σε όλο το φάσμα της Φυσικής

  • Τάξη: Γ’, Δ’, Ε’ Δημοτικού
  • Αριθμός μαθημάτων: 24+24 δραστηριότητες (διετές πρόγραμμα)
  • Διάρκεια: 90′
  • Αριθμός μαθητών: 16 μαθητές
Lesson tags: Προγραμματισμός

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *