Απλές Μηχανές

Α, Β Δημοτικού Tο εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Απλές Μηχανές» δίνει στους μαθητές τη δυνατότητα να μεταμορφωθούν σε μικρούς επιστήμονες. Παρατηρώντας τον κόσμο γύρω τους, τα παιδιά μαθαίνουν να αναρωτιούνται τι συμβαίνει στη φύση, πως λειτουργεί κάτι ή που χρησιμεύει μια συσκευή. Μέσα από τη συνεργασία οι μικροί μηχανικοί αξιοποιούν τις δεξιότητές τους, κατασκευάζοντας απλά μοντέλα και μαθαίνουν πειραματικά τη χρησιμότητα των μηχανισμών (γρανάζια, τροχαλίες, μοχλοί) που συναντούν στο περιβάλλον τους.

Λιλιπούτειοι Μηχανικοί

Preview

Νηπιαγωγείο Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Λιλιπούτειοι Μηχανικοί» είναι σχεδιασμένο για μαθητές Νηπιαγωγείου. Τα παιδιά κάνουν τα πρώτα βήματά τους στον κόσμο των Θετικών  Επιστημών, της Τεχνολογίας και της Μηχανικής.

Σύνθετες Ηλεκτρικές Μηχανές

Β, Γ Δημοτικού Στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Σύνθετες Ηλεκτρικές Μηχανές» οι μαθητές οπλισμένοι με τα κατάλληλα εφόδια οι μικροί μηχανικοί είναι έτοιμοι να σκεφθούν ως μηχανικοί και να κατασκευάσουν σύνθετες μηχανές στη κατεύθυνση της επίλυσης προβλημάτων στην υπηρεσία του ανθρώπου. Με τη χρήση tablet δίνουμε εντολές στην κατασκευή μας να εκτελέσει συγκεκριμένες δράσεις και με τη χρήση αισθητήρων μπορούμε να χτίσουμε τους πρώτους μας αυτοματισμούς, ώστε η κατασκευή μας να αντιδρά σε ερεθίσματα από το περιβάλλον.

Οι πρώτοι Αυτοματισμοί

Γ, Δ Δημοτικού Στο πρόγραμμα «Οι πρώτοι Αυτοματισμοί» οι μαθητές θα γνωρίσουν αρχικά το λογισμικό πρόγραμμα Scratch, θα εμπεδώσουν διασκεδάζοντας έννοιες Μηχανικής, Φυσικής και Μαθηματικών. Οι δραστηριότητες που θα ολοκληρώσουν θα τα ψυχαγωγήσουν, θα εμβαθύνουν σημαντικά και θα τους αναδείξουν δεξιότητες ικανές που πρέπει να αποκτήσουν για να υποστηρίξουν την μελλοντική τους πορεία στην κοινωνία του αύριο. Με το Scratch οι μαθητές μπορούν να ανακαλύψουν και να ξεδιπλώσουν όλα τους τα ταλέντα όπως animation , gaming κλπ.

SPIKE Prime

Complexity: Easy

E, ΣΤ Δημοτικού, Γυμνάσιο Το «SPIKE Prime» είναι ο ολοκαίνουριος τρόπος να ωθήσουμε τους μαθητές στην ενασχόληση με το STEAM και την εκπαιδευτική ρομποτική, βοηθώντας τους να αναπτύξουν την αυτοπεποίθησή τους μέσα από τη γνώση. Οι μαθητές ηλικίας 11-15 ετών γνωρίζουν το STEAM και την εκπαιδευτική ρομποτική, κατασκευάζοντας και προγραμματίζοντας διασκεδαστικά ρομπότ και έξυπνες συσκευές! Το SPIKE Prime ενισχύει την ανάπτυξη της κριτικής σκέψης των μαθητών καθώς και την επίλυση σύνθετων προβλημάτων μέσα από μια διασκεδαστική διαδικασία όπου μαθαίνουν μέσα απ’ το παιχνίδι.