Πετυχαίνοντας το στόχο
Α' Δημοτικού Ένα εργαλείο που μας έχει έρθει από το παρελθόν είναι ο καταπέλτης. Ποια είναι η ιστορία του και γιατί ήταν σημαντικό και χρήσιμο εργαλείο για τους ανθρώπους της τότε εποχής;
Α' Δημοτικού Ένα εργαλείο που μας έχει έρθει από το παρελθόν είναι ο καταπέλτης. Ποια είναι η ιστορία του και γιατί ήταν σημαντικό και χρήσιμο εργαλείο για τους ανθρώπους της τότε εποχής;
A' Δημοτικού Αλήθεια έχει τόση δύναμη ο αέρας; Κι αν όντως έχει, γιατί δεν κινούνται όλα τα οχήματα με την αιολική ενέργεια;
Α' - Γ' Δημοτικού Οι μαθητές θα μάθουνε πώς δημιουργείται το κύκλωμα! Με μπαταρίες, καλώδια, λαμπάκια, διακόπτες και κινητήρες. Θα μελετήσουν πώς επηρεάζεται το λαμπάκι για να ανάψει περισσότερο ή λιγότερο έντονα, πού χρησιμεύει ο διακόπτης, και τι καταφέρνουν με τον κινητήρα.
Α' - Γ' Δημοτικού Οι μαθητές χρησιμοποιούν απλά υλικά ώστε να κατανοήσουν πώς λειτουργεί το υδραυλικό πιεστήριο και να φτιάξουν μία πλατφόρμα ανύψωσης. Με διασκεδαστικές δραστηριότητες, προσαρμοσμένες στην ηλικία τους, οι μαθητές θα κατανοήσουν πώς λειτουργεί ένα υδραυλικό πιεστήριο και ποια είναι η χρησιμότητά του.
Β' Δημοτικού Ελάτε να μιλήσουμε για το σεισμό. Θα μάθουμε πως δημιουργείται αυτό το φυσικό φαινόμενο και τι μπορούμε να κάνουμε σ’ αυτές τις περιπτώσεις, ώστε να μπορέσουμε να προφυλαχτούμε και να μείνουμε ασφαλείς.
B' Δημοτικού Είστε έτοιμοι να φτιάξουμε ένα διαφορετικό αυτοκίνητο απ’ αυτά που έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε γύρω μας; Ένα αυτοκίνητο που για να καταφέρει να κινηθεί, θα χρειαστεί… ένα εκκρεμές!
Γ' Δημοτικού Στη συγκεκριμένη εκδρομή, ασχολούμαστε με την έννοια του ανέμου. Πως δημιουργείται, τι εννοούμε με τον όρο «ένταση», πως υπολογίζεται η ταχύτητά του και με ποια όργανα μέτρησης μπορεί να μετρηθεί.
Γ' Δημοτικού Για ποιο λόγο υπάρχει το κιβώτιο ταχυτήτων μέσα στα αυτοκίνητα; Γιατί είναι τόσο σημαντική η λειτουργία του; Ας μεταμορφωθούμε σε μικρούς μηχανικούς και ας ξεκινήσουμε το ταξίδι μας!
Δ’ Δημοτικού Οι μαθητές μαθαίνουν για την σωστή οδική συμπεριφορά μέσω του προγραμματισμού ενός διασκεδαστικού παιχνιδιού αντανακλαστικών στο Scratch.
Δ’ Δημοτικού Οι μαθητές κατασκευάζουν ένα ρομπότ μέσα από το οποίο ανακαλύπτουν το δυαδικό σύστημα, τα bits και τις μετατροπές, και κατανοούν τον τρόπο που σκέφτεται ένας υπολογιστής.