Ερευνώ τον φυσικό κόσμο

Science

Με το πρόγραμμα Ερευνώ τον φυσικό κόσμο οι μαθητές θα ανακαλύψουν και θα αγαπήσουν τις Φυσικές Επιστήμες και το εργαστήριο!

Tο εκπαιδευτικό πρόγραμμα Ερευνώ τον φυσικό κόσμο είναι πλήρως συμβατό με το αναλυτικό πρόγραμμα του δημοτικού σχολείου (Ε & ΣΤ τάξης). Τα παιδιά οικοδομούν τη γνώση ενεργά, ερευνώντας, εξερευνώντας, συνεργαζόμενα και επικοινωνώντας μεταξύ τους με θετικό τρόπο που ωφελεί στην ανάπτυξή τους.

Οι μαθητές θα εργασθούν σε ομάδες. Θα χρησιμοποιήσουν το μοναδικό εκπαιδευτικό πακέτο μικροκλίμακας που έχει σχεδιάσει η UNESCO και εφαρμόζεται σε παγκόσμιο επίπεδο. Ο σκοπός της σχεδίασης αυτού του εκπαιδευτικού πακέτου είναι οι μαθητές:

  • Να αποκτήσουν εργαστηριακή εκπαίδευση
  • Να μάθουν να εργάζονται σε ομάδες
  • Να χρησιμοποιούν υλικά μικροκλίμακας τα οποία είναι ελαφριά, δεν τραυματίζουν και είναι φιλικά προς το χρήστη

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα Ερευνώ το φυσικό κόσμο περιλαμβάνει μια σειρά από εξαιρετικά πολύτιμες δραστηριότητες, όπου οι μαθητές/τριες μπορούν να εξασκηθούν, να διερευνήσουν και να πειραματιστούν με τα υλικά που περιέχει το “micro” κουτί τους με σκοπό να κατανοήσουν βασικές έννοιες των φυσικών επιστημών.

Σκοπός προγράμματος

Ο σκοπός του προγράμματος Ερευνώ τον φυσικό κόσμο είναι να ανακαλύψουν οι μαθητές/τριες την επιστήμη και το περιβάλλον τους, ακολουθώντας την επιστημονική μεθοδολογία με ένα συναρπαστικό τρόπο.

Χωρίς «παπαγαλία», χρησιμοποιώντας εξαιρετικά φύλλα εργασίας, ανακαλύπτουν τους νόμους των φυσικών επιστημών, καταγράφουν φαινόμενα και γεγονότα, μετρούν, συγκρίνουν, σχεδιάζουν, δημιουργούν πίνακες και βγάζουν συμπεράσματα συνεργαζόμενοι σε ομάδες των δύο.

Πληροφορίες Προγράμματος

  • Ηλικία: Ε’ & ΣΤ’ Δημοτικού
  • Αριθμός μαθημάτων: 28
  • Διάρκεια μαθήματος: 90
  • Αριθμός καταρτιζόμενων: 20

Διαθεματικές Γνώσεις


Φυσική: Το παιδί ερευνά, συλλέγει δεδομένα, κατανοεί τον τρόπο  πχ μεταφοράς της ηλεκτρικής ενέργειας, κατανοεί  τον τρόπο σύνδεσης και το ρόλο των διαφόρων στοιχείων σε ένα κύκλωμα. Ακολουθεί την επιστημονική μεθοδολογία, ερευνά συγκροτημένα και στοχευμένα, προβλέπει και επαληθεύει, αντιπαραβάλλει στοιχεία, συνάγει συμπεράσματα, συναρμολογεί απλά ή πολύπλοκα κυκλώματα κατασκευάζοντας λειτουργικά συστήματα. Με δύο λόγια μαθαίνει να δρα ως επιστήμονας παρατηρώντας, σχεδιάζοντας, επιβεβαιώνοντας τους νόμους της Φυσικής 

Τεχνολογία: Το παιδί καλείται να προτείνει λύσεις σε πραγματικές ανάγκες, να επιλέξει τα κατάλληλα υλικά και διαδικασίες, να σχεδιάσει, να κατασκευάσει, να δοκιμάσει και, αν χρειαστεί, να τροποποιήσει, να ερευνήσει  συστήματα, υποσυστήματα και συστήματα ασφάλειας και ελέγχου, να  χρησιμοποιήσει οδηγίες σε δύο διαστάσεις και να κατασκευάσει πρωτότυπα τριών διαστάσεων δουλεύοντας συνεταιριστικά σε μια ομάδα. 

Μαθηματικά: Το παιδί χρησιμοποιεί τα μαθηματικά στην επιστήμη για να κάνει συγκρίσεις και ανακαλύπτει τις σχέσεις μεταξύ των μεγεθών. Να εμβαθύνει στις Μετρήσεις θεμελιώδες κεφάλαιο στη επιβεβαίωση των Φυσικών κανόνων  

Θεματικές Ενότητες


Ενότητα 1η: Το Νερό

Ενότητα 2η: Ο Αέρας

Ενότητα 3η: Τι είναι ο Ηλεκτρισμός

Ενότητα 4η: Προγραμματιστικό Περιβάλλον

Ενότητα 5η: Τα Υλικά Σώματα

Ενότητα 6η: Η Ενέργεια

Ενότητα 7η: Το Φως, ο Ήχος

Ενότητα 8η: Τι είναι οι Σπόροι

Ενότητα 9η: Τι είναι η Τριβή και άλλες Φυσικές έννοιες

0 Comments

Related Posts

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *