fbpx
Home Νέα Άρθρα Ο STEM education προτείνει το βιβλίο:  Η ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Ο STEM education προτείνει το βιβλίο:  Η ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Μια εύληπτη εισαγωγή για τη χρήση της ρομποτικής στην τυπική μάθηση που περιλαμβάνει παιδαγωγικές και ψυχολογικές θεωρίες καθώς και παραδείγματα εφαρμογής στα προγράμματα σπουδών. Σήμερα, πολλές και διαφορετικές κοινότητες, σε όλο το φάσμα της εκπαίδευσης, χρησιμοποιούν όλο και περισσότερο τα ρομπότ είτε ως διδάσκοντες στην τάξη είτε ως εργαλεία σε έργα και δραστηριότητες STEM είτε ως αντικείμενα μελέτης. Αυτός ο τόμος διερευνά πώς οι μοναδικές δυνατότητες των εκπαιδευτικών ρομπότ, ως φυσικές οντότητες και μέσω της κοινωνικής αλληλεπίδρασης, μπορούν να δημιουργήσουν δεσμούς με τους μαθητές, ενώ παράλληλα απελευθερώνουν τους εκπαιδευτικούς, ώστε να επικεντρωθούν στις εξατομικευμένες προσεγγίσεις τους στη διδασκαλία και τη μάθηση. Το βιβλίο, το οποίο συγγράφηκε από μια μοναδικά διεπιστημονική ομάδα ακαδημαϊκών, καλύπτει, ανάμεσα σε άλλα, τα βασικά στοιχεία της ρομποτικής και των τεχνολογιών που την υποστηρίζουν, τις στάσεις απέναντι στα ρομπότ και τις ηθικές προεκτάσεις της αξιοποίησης των ρομπότ στη μάθηση, τις ερευνητικές μεθόδους που σχετίζονται με την επέκταση των γνώσεών μας στον τομέα.

Fady Alnajjar είναι Επίκουρος Καθηγητής στο Τμήμα Επιστήμης Υπολογιστών και Προγραμματισμού στη Σχολή Πληροφορικής του United Arab Emirates University (UAE). Ο Christoph Bartneck είναι Επίκουρος Καθηγητής και διευθυντής μεταπτυχιακών σπουδών στο HIT Lab NZ του University of Canterbury (Νέα Ζηλανδία). Ο Paul Baxter διδάσκει στη Σχολή Πληροφορικής του University of Lincoln (Ηνωμένο Βασίλειο). Ο Tony Belpaeme είναι Καθηγητής στη Σχολή Μηχανικών και Αρχιτεκτόνων του Ghent University στο Βέλγιο και Καθηγητής Γνωστικών Συστημάτων και Ρομποτικής στο Plymouth University (Ηνωμένο Βασίλειο). O Massimiliano L. Cappuccio είναι ερευνητής στη Σχολή Πληροφορικής του University of New South Wales Canberra (Αυστραλία). Η Cinzia Di Dio είναι ερευνήτρια στο Κέντρο Παιδαγωγικής του Τμήματος Ψυχολογίας στο Università Cattolica del Sacro Cuore (Ιταλία). Η Friederike Eyssel είναι Καθηγήτρια και επικεφαλής του Ερευνητικού Κέντρου Κοινωνικής Ψυχολογίας και Σπουδών Φύλου στο Bielefeld University (Γερμανία). Ο Jürgen Handke είναι Καθηγητής στο Τμήμα Αγγλικών και Αμερικανικών Σπουδών του Philipps University of Marburg (Γερμανία). O Omar Mubin διδάσκει στη Σχολή Πληροφορικής, Δεδομένων και Μαθηματικών Επιστημών του Western Sydney University (Αυστραλία). O Mohammad Obaid είναι Επίκουρος Καθηγητής στο Τμήμα Πληροφορικής του Chalmers University of Technology (Σουηδία). Η Natalia Reich-Stiebert είναι ερευνήτρια στο Τμήμα Κοινωνικής Ψυχολογίας του University of Hagen (Γερμανία).

F. Alnajjar, C. Bartneck, P. Baxter, T. Belpaeme, M. L. Cappuccio, C. Di Dio, F. Eyssel, J. Handke, O. Mubin, M. Obaid, N. Reich-Stiebert

Μετάφραση-επιμέλεια: Νικόλαος Φαχαντίδης, Ιωάννης Λεύκος

ISBN: 978-960-586-450-7

ΣΕΛ. 240

Κεντρική διάθεση: Νευροκοπίου 8, Γκάζι / Τηλ.: 2108211470, 2108211811

e-mail: [email protected] / www.kritiki.gr.gr

Related Post

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *