Όταν η Γη χορεύει

Β’ Δημοτικού
Ελάτε να μιλήσουμε για το σεισμό. Θα μάθουμε πως δημιουργείται αυτό το φυσικό φαινόμενο και τι μπορούμε να κάνουμε σ’ αυτές τις περιπτώσεις, ώστε να μπορέσουμε να προφυλαχτούμε και να μείνουμε ασφαλείς.

Read more

Ποιος σπρώχνει το αυτοκίνητο;

B’ Δημοτικού
Είστε έτοιμοι να φτιάξουμε ένα διαφορετικό αυτοκίνητο απ’ αυτά που έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε γύρω μας; Ένα αυτοκίνητο που για να καταφέρει να κινηθεί, θα χρειαστεί… ένα εκκρεμές!

Read more

Σήμερα φυσάει πολύ!

Γ’ Δημοτικού
Στη συγκεκριμένη εκδρομή, ασχολούμαστε με την έννοια του ανέμου. Πως δημιουργείται, τι εννοούμε με τον όρο «ένταση», πως υπολογίζεται η ταχύτητά του και με ποια όργανα μέτρησης μπορεί να μετρηθεί.

Read more

Τα μυστικά του μηχανικού

Γ’ Δημοτικού
Για ποιο λόγο υπάρχει το κιβώτιο ταχυτήτων μέσα στα αυτοκίνητα; Γιατί είναι τόσο σημαντική η λειτουργία του; Ας μεταμορφωθούμε σε μικρούς μηχανικούς και ας ξεκινήσουμε το ταξίδι μας!

Read more

Οδική Συμπεριφορά

Δ’ Δημοτικού
Οι μαθητές μαθαίνουν για την σωστή οδική συμπεριφορά μέσω του προγραμματισμού ενός διασκεδαστικού παιχνιδιού αντανακλαστικών στο Scratch.

Read more

Στο μυαλό του υπολογιστή

Δ’ Δημοτικού
Οι μαθητές κατασκευάζουν ένα ρομπότ μέσα από το οποίο ανακαλύπτουν το δυαδικό σύστημα, τα bits και τις μετατροπές, και κατανοούν τον τρόπο που σκέφτεται ένας υπολογιστής.

Read more

Εκδρομή αστρονομίας

Δ΄-ΣΤ΄ Δημοτικού και Γυμνασίου.
Μια συναρπαστική περιπέτεια στον κόσμο της αστρονομίας περιμένει τους μικρούς μας εξερευνητές! Σε αυτή τη δραστηριότητα, τα παιδιά θα μεταμορφωθούν σε αστρονόμους και θα ανακαλύψουν τα μυστικά του σύμπαντος!

Read more

Τί θα φάμε σήμερα;

Ε’ Δημοτικού
Οι μαθητές μαθαίνουν για την σωστή διατροφή μέσω του προγραμματισμού ενός διασκεδαστικού παιχνιδιού στο Scratch.

Read more

Τα βήματα του Νεύτωνα

Ε’ Δημοτικού
Οι μαθητές μαθαίνουν για τα οφέλη της άσκησης και δημιουργούν το δικό τους βηματομετρητή με το Microbit και το επιταχυνσιόμετρο.

Read more

Static Shock

Ε’ Δημοτικού
Στο εκπαιδευτικό αυτό πρόγραμμα οι μαθητές θα έρθουν σε μια πρώτη επαφή με τα “συστατικά” των μορίων και των ατόμων, θα κατασκευάσουν ένα ηλεκτροσκόπιο, την πρώτη συσκευή που χρησιμοποιήθηκε για την “μέτρηση” του ηλεκτρικού φορτίου. Θα ανακαλύψουν μέσω βιωματικών πειραμάτων τους τρόπους μεταφοράς φορτίων από ένα σώμα σ’ ένα άλλο και πως αυτά “μεταφέρονται”.

Read more