Micro-Scientists

Το Πρόγραμμα “Micro-Scientists – Πειράματα STEAM και Φυσικών Επιστημών” αποτελεί μια διαδραστική και εκπαιδευτική εμπειρία για τα παιδιά του νηπιαγωγείου, σχεδιασμένο για να τα εισάγει στον κόσμο των επιστημών μέσω πρακτικών και διασκεδαστικών δραστηριοτήτων.

Read more

Bee-Engineer Plus+

Μέσα από παιγνιώδεις δραστηριότητες, τα παιδιά εξερευνούν έννοιες και φαινόμενα από τον κόσμο γύρω τους, δημιουργώντας κατασκευές με δομικά υλικά, χρησιμοποιώντας τηλεχειριστήριο και προγραμματίζοντας το ρομπότ Beebot.

Read more

Μικροί Εξερευνητές

Καλώς ήρθατε στον κόσμο του Steam για προσχολικές ηλικίες. Έναν κόσμο γεμάτο εκπλήξεις, προβληματισμό, εξερευνήσεις και ανακαλύψεις. Τα παιδιά από τη βρεφική κιόλας ηλικία έχουν την τάση να πειραματίζονται και να προσπαθούν να ανακαλύψουν πώς λειτουργεί ο κόσμος γύρω τους.

Read more

O Θαλής και η Μέλισσα

Στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα ρομποτικής «Ο Θαλής και η Μέλισσα», οι μαθητές εξερευνούν τον κόσμο της υπολογιστικής σκέψης. Μέσα από αλγορίθμους, προσθέσεις και αφαιρέσεις, οι μικροί εξερευνητές ανακαλύπτουν πρότυπα και λύνουν προβλήματα, διασκεδάζοντας και μαθαίνοντας παράλληλα!

Read more

Γίνομαι Γεωμέτρης Μηχανικός

Ε’ – ΣΤ’ Δημοτικού
Η γεωμετρία έχει παίξει σημαντικό ρόλο στην αρχιτεκτονική από την αρχαιότητα. Από τις πυραμίδες στην Αίγυπτο μέχρι τα σύγχρονα κτίρια, η αρχιτεκτονική χρησιμοποιεί τα ίδια βασικά δομικά στοιχεία όπως αυτά που συναντάμε στο σώμα σας και σε όλα τα ζωντανά πράγματα.

Read more

Μελέτη Χρόνου αντίδρασης με προγραμματισμό

Γυμνασίου
Σε αυτήν την περιπέτεια της προγραμματιστικής γνώσης και της αντίληψης, τα παιδιά ανακαλύπτουν όχι μόνο πώς να δημιουργούν κώδικα, αλλά και πώς οι ανθρώπινες αντιδράσεις μπορούν να επηρεαστούν από διάφορους παράγοντες.

Read more

Ιστιοπλοϊκό στεριάς

A’ Δημοτικού
Αλήθεια έχει τόση δύναμη ο αέρας; Κι αν όντως έχει, γιατί δεν κινούνται όλα τα οχήματα με την αιολική ενέργεια;

Read more

Το πρώτο μου κύκλωμα

Α’ – Γ’ Δημοτικού
Οι μαθητές θα μάθουνε πώς δημιουργείται το κύκλωμα! Με μπαταρίες, καλώδια, λαμπάκια, διακόπτες και κινητήρες. Θα μελετήσουν πώς επηρεάζεται το λαμπάκι για να ανάψει περισσότερο ή λιγότερο έντονα, πού χρησιμεύει ο διακόπτης, και τι καταφέρνουν με τον κινητήρα.

Read more

Κατασκευάζω ένα υδραυλικό πιεστήριο

Α’ – Γ’ Δημοτικού
Οι μαθητές χρησιμοποιούν απλά υλικά ώστε να κατανοήσουν πώς λειτουργεί το υδραυλικό πιεστήριο και να φτιάξουν μία πλατφόρμα ανύψωσης. Με διασκεδαστικές δραστηριότητες, προσαρμοσμένες στην ηλικία τους, οι μαθητές θα κατανοήσουν πώς λειτουργεί ένα υδραυλικό πιεστήριο και ποια είναι η χρησιμότητά του.

Read more