Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας & Τεχνολογία Υδρογόνου

Ε’ – ΣΤ’ Δημοτικού
Στόχος του προγράμματος είναι να δημιουργήσει μια ενδιαφέρουσα και διασκεδαστική εμπειρία για τα παιδιά, προωθώντας την ευαισθητοποίηση τους σχετικά με την προστασία του περιβάλλοντος και την ανάπτυξη βιώσιμων πρακτικών.

Read more

Φυσικές Επιστήμες

Γυμνάσιο
Οι μαθητές θα εντοπίσουν τις ισχυρές ιδέες πίσω από καθημερινά φαινόμενα και θα χρησιμοποιήσουν εργαλεία της Πληροφορικής με το BBC micro:bit μέσω του Learning by Doing

Read more

Helicar

Β’ Γυμνάσιου
Οι έλικες είναι ένας αρκετά ακατάλληλος τρόπος για να κινείται ένα αυτοκίνητο. Έχοντας αυτό ως εφαλτήριο για την έρευνα τους, οι συμμετέχοντες θα εξερευνήσουν βιωματικά τις έννοιες των ζευγών δυνάμεων καθώς θα καλεστούν να περιγράψουν τον τρόπο με τον οποίο αυτό ωθείται καθώς και να περιγράψουν ένα από τα πιο βασικά μεγέθη της κινηματικής, τη στιγμιαία ταχύτητα, χρησιμοποιώντας την ακρίβεια των αισθητήρων της πλατφόρμας BBC micro:bit

Read more

Science Friction

Β’ Γυμνάσιου
Από τη στιγμή που ξυπνάμε και ξεκινάμε τη μέρα μας, η τριβή είναι ένας συνεχής σύντροφος. Στις δραστηριότητες οι μαθητές θα κατασκευάσουν ένα όχημα με κινητήριους τροχούς μέσω ενός κινητήρα Continuous Servo. Την παρεχόμενη ισχύ αυτού, θα την ελέγχουν μέσω ενός αναλογικού ποτενσιόμετρου και της πλατφόρμας BBC micro:bit.

Read more

Beebot

Νηπιαγωγείο
Σε αυτό το εκπαιδευτικό πρόγραμμα γνωρίστε και προγραμματίστε την «έξυπνη» μέλισσα Beebot. Πρόκειται για ένα από τα πιο διαδεδομένα προγραμματιζόμενα παιχνίδια, που βασίζεται στις αρχές προγραμματισμού της γλώσσας Logo.

Read more

Μελέτη Χρόνου αντίδρασης με προγραμματισμό

Α’ γυμνασίου
Σε αυτήν την περιπέτεια της προγραμματιστικής γνώσης και της αντίληψης, τα παιδιά ανακαλύπτουν όχι μόνο πώς να δημιουργούν κώδικα, αλλά και πώς οι ανθρώπινες αντιδράσεις μπορούν να επηρεαστούν από διάφορους παράγοντες.

Read more

MotörMag

ΣΤ’ Δημοτικού
Στο εκπαιδευτικό αυτό πρόγραμμα οι μαθητές χρησιμοποιώντας τις αρχές και τις γνώσεις του ηλεκτρομαγνητισμού, θα κατασκευάσουν τον δικό τους κινητήρα με την χρήση απλών δομικών υλικών και μαγνητών. Με μικρές διορθώσεις στην απόσταση των μαγνητών και της μαγνητικής “παγίδας” , θα προσπαθήσουν να επιτύχουν την μέγιστη δυνατή περιστροφή.

Read more

Κώδικας Μορς και Οπτική Ίνα

ΣT’ Δημοτικού
Οι μαθητές μαθαίνουν να κρυπτοποιούν και να αποκρυπτοποιούν μηνύματα με τον κώδικα Μορς με τη χρήση του Microbit και της οπτικής ίνας.

Read more

Σώσε το δάσος!

ΣT’ Δημοτικού
Οι μαθητές καλούνται να σώσουν το δάσος από τις φλόγες! Θα καταφέρουν να στείλουν το μήνυμα διάσωσης στη πυροσβεστική εγκαίρως;

Read more

Τα βήματα του Νεύτωνα

Ε’ Δημοτικού
Οι μαθητές μαθαίνουν για τα οφέλη της άσκησης και δημιουργούν το δικό τους βηματομετρητή με το Microbit και το επιταχυνσιόμετρο.

Read more