STEM Robotics (SPIKE Prime)

Engineering

spike-prime-b-02

Στo εκπαιδευτικό πρόγραμμα STEM Robotics (SPIKE Prime) τα παιδιά εμβαθύνουν στην Εκπαιδευτική Ρομποτική!

Συνδυάζουν πολύχρωμα δομικά στοιχεία και block-based Προγραμματισμό.  Επίσης, κατασκευάζουν διασκεδαστικά ρομπότ και έξυπνες συσκευές.

Ιδανικό πρόγραμμα και για μαθητές που θέλουν να κατασκευάσουν τέλεια ρομπότ όπως ένας τέλειος αθλητής και θέλουν να λάβουν μέρος σε Διαγωνισμούς όπως η Ολυμπιάδα Εκπαιδευτικής Ρομποτικής WRO και ο Πανελλήνιος Διαγωνισμός Εκπαιδευτικής Ρομποτικής!

Κατά τη διάρκεια του προγράμματος οι μαθητές επιλύουν σύνθετα προβλήματα με παιγνιώδη τρόπο, όπως πρότυπες δαγκάνες  ακολουθώντας την μεθοδολογία σχεδίασης των Μηχανικών. Το μόνο όριο είναι η φαντασία τους!

Σκοπός προγράμματος

Με την ολοκλήρωση του προγράμματος οι μαθητές και οι μαθήτριες θα έχουν:

  1. εμβαθύνει στο STEAM και την εκπαιδευτική ρομποτική,
  2. κατασκευάσει ρομπότ και έξυπνες συσκευές,
  3. χρησιμοποιήσει block-based προγραμματισμό και αισθητήρες για αλληλεπίδραση με το περιβάλλον,
  4. αξιοποιήσει μαθηματικές έννοιες από την τριγωνομετρία και τις μετρήσεις φυσικών μεγεθών,
  5. εφαρμόσει τη μεθοδολογία σχεδίασης των Μηχανικών μέσα από παιγνιώδεις προκλήσεις.

Πληροφορίες Προγράμματος

  • Ηλικία: Α‘-Β’-Γ’ Γυμνάσιου
  • Διάρκεια Προγράμματος: 30
  • Διάρκεια: 90′
  • Αριθμός συμμετεχόντων: 12

Θεματικές Ενότητες


Ενότητα 1η:  Έξυπνες λύσεις στην καθημερινότητα

Ενότητα 2η: Εφευρέτες και Εφευρέσεις

Ενότητα 3η:Επιχειρηματικότητα

Ενότητα 4η:Προετοιμασία διαγωνισμών

Διαθεματικές Ενότητες


Φυσική: Τριβή, Ταχύτητα, Δύναμη, Νόμοι της Μηχανικής

Τεχνολογία: Περίπλοκες Μηχανές, Αυτόματες Ρομποτικές Κατασκευές

Μηχανική: Επιλογές – Στατικότητα ή Ευέλικτη Δόμηση, Δύναμη ή Ταχύτητα

Μαθηματικά: Εφαρμοσμένα Μαθηματικά, Αναζήτηση Μοτίβων, Μελέτη Αλγορίθμων & Προχωρημένος Προγραμματισμός.

Τι είναι το SPIKE


Το SPIKE συνδυάζει τουβλάκια, ένα ισχυρό προγραμματιζόμενο Hub (μικροελεγκτή) με 6 θύρες, γλώσσα προγραμματισμού που βασίζεται και ακολουθεί τη φιλοσοφία του Scratch και μαθήματα STEAM που θα ενισχύσουν την αυτοπεποίθηση καθώς και το επίπεδο κριτικής σκέψης των μαθητών. Οι δραστηριότητες συνδυάζουν κατασκευή και προγραμματισμό διευκολύνοντας την εισαγωγή των μαθητών στην συλλογή και ανάλυση δεδομένων και στην επίλυση προβλημάτων με εφαρμογή στον πραγματικό κόσμο.

Lesson tags: Γυμνάσιο STEM Alive Coding
Back to: Engineering