Science Lab

Τα παιδιά γεννιούνται Φυσικοί. Όταν τρέχουν, σκαρφαλώνουν, κλωτσάνε, κρέμονται από ένα δέντρο, ενεργοποιούν όλους τους Νόμους της επιστήμης της Φυσικής! 

Στο πρόγραμμα Science Lab η ανακάλυψη και η μελέτη των Νόμων της Φύσης γίνεται με απλό και κατανοητό τρόπο και οδηγεί στην δημιουργία επιστημονικά εγγράμματων ανθρώπων.

Με βάση το Αναλυτικό Πρόγραμμα του Δημοτικού, προχωράμε ένα βήμα πιο μπροστά, δίνοντας την δυνατότητα στο παιδί να ανακαλύψει τον τρόπο που λειτουργεί ο φυσικός κόσμος. Με την χρήση απλών δομικών υλικών να συνεργαστεί για να κατασκευάσει, να ερευνήσει και μέσα από τις ιστορίες των επιστημόνων να νιώσει τη χαρά της ανακάλυψης και της δημιουργίας.

Σκοπός προγράμματος

Με την ολοκλήρωση του προγράμματος οι μαθητές και οι μαθήτριες θα έχουν:

  1. εμβαθύνει στις έννοιες της Μηχανικής, του Ηλεκτρισμού, του Ηλεκτρομαγνητισμού, της Ενέργειας,
  2. πραγματοποιήσει μετρήσεις φυσικών μεγεθών με χρήση μικροελεγκτή και αισθητήρων ,
  3. αποτυπώσει και αναλύσει πειραματικά δεδομένα σε καρτεσιανό σύστημα συντεταγμένων,
  4. διερευνήσει ερωτήματα του πραγματικού κόσμου,
  5. εμπνευστεί από τα επιτεύγματα πραγματικών επιστημόνων.

Πληροφορίες Προγράμματος

  • Ηλικία: Ε’-ΣΤ’ Δημοτικού
  • Αριθμός μαθημάτων: 30
  • Διάρκεια μαθήματος: 90′
  • Αριθμός μαθητών: 12 

Οι δραστηριότητες περιλαμβάνουν:

  • οδηγίες επί των προτεινόμενων κατασκευών
  • ερωτήσεις και ασκήσεις “δημιουργικής πρόκλησης” επί των κατασκευών
  • συνοδευτικά πειράματα με απλά υλικά
  • ερωτήσεις και σχόλια διαπραγμάτευσης των εμπλεκομένων φυσικών εννοιών
  • ερωτήσεις κρίσεως

Διαθεματικές Ενότητες


  • Φυσική: Τεχνολογία, Απλές Μηχανές, Μηχανική, Ηλεκτρισμός – Ηλεκτρομαγνητισμός
  • Μαθηματικά : Μετρήσεις

Θεματικές Ενότητες


Ενότητα 1η: Εισαγωγή στα ρομπότ & τις ρομποτικές κατασκευές, απλές μηχανές και μηχανισμοί

Ενότητα 2η: Εξοικείωση με το προγραμματιστικό περιβάλλον του Scratch, κίνηση κατασκευών μέσω κινητήρα και τηλεχειρισμός τους

Ενότητα 3η: Εισαγωγή στους αισθητήρες και στον αυτοματισμό, επιλογή τηλεχειρισμού ή αυτονομίας ρομποτικών κατασκευών

Ενότητα 4η: Εξοικείωση στη χρήση απλών αλγόριθμων στον προγραμματισμό της αυτονομίας των ρομποτικών κατασκευών (αποφάσεις, επαναλήψεις, τελεστές, μεταβλητές)

Ενότητα 5η: Εφαρμογή δεξιοτήτων στην κατασκευή «προχωρημένων» ρομποτικών κατασκευών

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *