Automation Engineers

Engineering & Coding

automation-engineers-02

Στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα Automation Engineers, τα παιδιά δημιουργούν τους πρώτους Αυτοματισμούς τους και τις πρώτες τους εφαρμογές (Physical Computing)!

Από τη διαχείριση της κίνησης της κατασκευής με τη χρήση του διακόπτη στη διαχείριση της κίνησης με Αισθητήρες και Προγραμματισμό,  τα παιδιά συνεργάζονται για την επίλυση ενός προβλήματος του πραγματικού κόσμου. Επιπλέον, εξελίσσουν τις δημιουργίες τους και μαθαίνουν να παρουσιάζουν τα αποτελέσματά τους!

Τα αισθητήρια όργανα του ανθρώπου αντικαθίστανται από ηλεκτρονικούς αισθητήρες, η δράση πραγματοποιείται με χρήση ηλεκτροκινητήρων και τα παιδιά προγραμματίζουν επεξεργαστές για πρώτη φορά. Συλλέγουν πληροφορίες από το περιβάλλον, μέσω μετρήσεων θερμοκρασίας, φωτεινότητας, έντασης ήχου κ.ά.

Σε όλα τα παραπάνω, δεν λείπει το κατασκευαστικό κομμάτι, αφού οι Αυτοματισμοί ενσωματώνονται αρμονικά με τις κατασκευές των παιδιών. Η απόλυτη αρμονία Προγραμματισμού και υλοποίησης της κατασκευής με σκοπό να λειτουργεί τέλεια και να επιλύει προβλήματα στη ζωής των ανθρώπων.

Τα παιδιά ανακαλύπτουν τον κόσμο των μετρήσεων (MicrobiT) και το συναρπαστικό ταξίδι στους Αυτοματισμούς συνεχίζεται!

Σκοπός προγράμματος

Με την ολοκλήρωση του προγράμματος οι μαθητές και οι μαθήτριες θα έχουν:

  1. δημιουργήσει τους πρώτους αυτοματισμούς και εφαρμογές physical computing,
  2. πραγματοποιήσει μετρήσεις φυσικών μεγεθών με χρήση μικροελεγκτή και αισθητήρων,
  3. αποτυπώσει τις μετρήσεις τους σε καρτεσιανό σύστημα συντεταγμένων για ανάλυση δεδομένων,
  4. κατασκευάσει λειτουργικά μοντέλα για να επιλύσουν προκλήσεις του πραγματικού κόσμου,
  5. εργαστεί σε ομάδες για να βελτιώσουν και να παρουσιάσουν τις δημιουργίες τους. 

Πληροφορίες Προγράμματος

  • Ηλικία: Δ’ Δημοτικού
  • Αριθμός μαθημάτων: 30
  • Διάρκεια μαθήματος: 90′
  • Αριθμός μαθητών: 12 μαθητές

Διαθεματικές Γνώσεις


  • Φυσική: Τριβή, Ταχύτητα, Δύναμη, Νόμοι της Μηχανικής
  • Τεχνολογία: Περίπλοκες Μηχανές, Αυτόματες Ρομποτικές Κατασκευές
  • Μηχανική: Νοητικά Δίπολα – Στατικότητα ή Ευέλικτη Δόμηση, Δύναμη ή Ταχύτητα
  • Μαθηματικά: Σύνθετες Αριθμητικές Πράξεις, Αναζήτηση Μοτίβων, Αλγόριθμοι & Απλός Προγραμματισμός

Θεματικές Ενότητες


Ενότητα 1η: Εισαγωγή στα ρομπότ & τις ρομποτικές κατασκευές, απλές μηχανές και μηχανισμοί

Ενότητα 2η: Εξοικείωση με το προγραμματιστικό περιβάλλον του Scratch, κίνηση κατασκευών μέσω κινητήρα και τηλεχειρισμός τους

Ενότητα 3η: Εισαγωγή στους αισθητήρες και στον αυτοματισμό, επιλογή τηλεχειρισμού ή αυτονομίας ρομποτικών κατασκευών

Ενότητα 4η: Εξοικείωση στη χρήση απλών αλγόριθμων στον προγραμματισμό της αυτονομίας των ρομποτικών κατασκευών (αποφάσεις, επαναλήψεις, τελεστές, μεταβλητές)

Ενότητα 5η: Εφαρμογή δεξιοτήτων στην κατασκευή «προχωρημένων» ρομποτικών κατασκευών

Lesson tags: Δημοτικό STEM Alive Εngineering
Back to: Engineering