coding
STEM Education offers preschool children the opportunity to create their first algorithms!
With this new program, we wish to set a strong foundation from an early age into understanding coding concepts through experiential activities that will motivate children to love the process of learning.
Each lesson is a different story – a challenge that motivates children to solve a problem through the programming of a robot. The group of students creates its own unique story, which is then illustrated in the form of a track.
- Will the firefighting vehicle – robot put out the fire and save the animals?
- Which route should it follow to reach its destination in time?
- Will it be able to solve mathematical puzzles?
- Will it be able to collect cubes of the same color, find the right number and reach the result we are looking for?
These are issues to be resolved through programming. Children through their involvement in these scenarios and many more will develop problem-solving skills. They will learn to analyze, to understand in depth the problem, to propose solutions and to choose the most correct one, to plan the way of action and to act. With the innovative way of thinking and the critical ability that they will acquire in combination with the cooperative spirit, they will be able to face difficulties with self-confidence and internal learning motivations.The term “algorithm” means the specific sequence of steps and actions that we follow in order to complete a task. Given this definition, we understand the importance of learning programming-related skills from pre-school age.
So let’s code! !
Kids First Coding & Robotics is compatible with WRO Hellas educational robotics competitions!
This cute sandwich robot teaches algorithmic thinking and develops STEM skills in preschoolers. It does not require the use of a tablet or computer to program it. Programs are created simply, with a series of command cards that create the algorithmic “path”. On the track, the robot moves in different directions, activates mechanisms, turns on LED lights, plays sounds and responds to different action cards.
Kids First Coding & Robotics also teaches physics, engineering and problem-solving skills through construction and programming. For this reason, Kids First Coding & Robotics was selected by WRO Hellas, as proposed equipment for the first pilot STEAM Kindergarten Educational Action:« “A walk in my city”, where the kindergarten children will build their first algorithm and will present their city in a simple way, while developing their artistic and social skills.», where the kindergarten children will build their first algorithm and will present their city in a simple way, while developing their artistic and social skills.
Topics
Unit 1: Robots
Unit 2: Programming language
Unit 3: Directions
Unit 4: Operation
Unit 5: Loop
Unit 6: Debugging
Unit 7: Sensors
Unit 8: Computational thinking
Unit 9: Classification
Unit 10: Sequence
Unit 11: Sorting
Interdisciplinary Knowledge
Language: development of oral speech, program explanation, vocabulary enrichment, Communication Skillsη: Ρομπότ
Mathematics: Creating models and patterns, getting acquainted with enumeration, problem solving, problem analysis
Anthropogenic environment: Development of critical thinking, familiarity with blueprints, development of fine motor skills
Natural environment: Familiarity with mechanisms such as axles, gears, wheels and pulleys
Με ποια λογική μπαίνουν παιδιά της πρώτης και της δευτέρας τάξης στο ίδιο τμήμα;
Στο πρόγραμμα «Νέοι Μηχανικοί» τα παιδιά γνωρίζουν εκπαιδευτικό υλικό που συνήθως δεν διδάσκονται στα σχολεία σε αυτή την ηλικία, υλικό που συχνά δεν είναι γνωστό ούτε στους ενήλικες. Για το λόγο αυτό το πρόγραμμα παρουσιάζει σε όλους τους συμμετέχοντες θεωρητικές γνώσεις του ίδιου επιπέδου. Επιπλέον, τα μοντέλα που κατασκευάζει το κάθε παιδί αφήνουν τα περιθώρια για πειραματισμό και εφευρετικότητα, ανάλογα με τις ικανότητες του κάθε ενός.
Μήπως τα μαθήματα διαρκούν πάρα πολύ; Μήπως τα παιδιά χάνουν το ενδιαφέρον τους;
Δεν υπάρχει λόγος για ανησυχία. Στην εισαγωγή της κάθε δραστηριότητας παρουσιάζεται το θέμα που θα εξετάσουμε με τέτοιο τρόπο, ώστε τα παιδιά να ανυπομονούν να ξεκινήσουν την κατασκευή και να την ολοκληρώσουν γρήγορα ώστε να προλάβουν να την επεξεργαστούν και να την ανακαλύψουν. Στην πραγματικότητα, όταν έρχεται το τέλος του μαθήματος τα παιδιά δεν έχουν καταλάβει πότε πέρασε η ώρα και ζητάνε κι άλλο χρόνο.
Μπορεί ένα παιδί της πρώτης δημοτικού να αντιληφθεί τις έννοιες που διδάσκονται;
Τα μαθήματά μας έχουν σχεδιαστεί ειδικά για παιδιά αυτής της ηλικίας και τρέχει για πολλά χρόνια με μεγάλη επιτυχία. Η κάθε δραστηριότητα έχει βασιστεί σε οικεία περιστατικά από το περιβάλλον τους αλλά και σε πειράματα που πραγματοποιούνται επί τόπου, ώστε τα παιδιά να μπορούν να τα κατανοήσουν καλύτερα. Σας προκαλούμε να ρωτήσετε τα παιδιά στο τέλος του μαθήματος τι έμαθαν και θα εκπλαγείτε με τον όγκο των πληροφοριών που μπορούν να επεξεργαστούν σε αυτή την ηλικία.
Το παιδί μου είναι 5,5 ετών και πάει στο νήπιο, αλλά είναι πολύ χαρισματικό. Γιατί δεν μπορεί να συμμετάσχει σε αυτό το πρόγραμμα;
Παρά το ότι το παιδί σας έχει χαρίσματα, θα πρέπει να ξέρει να γράφει και να διαβάζει, και θα πρέπει να είναι σε θέση να κατανοήσει λίγο πιο περίπλοκα μαθηματικά από την απλή πρόσθεση και αφαίρεση. Γι’ αυτό προτείνουμε να περιμένετε ακόμα ένα χρόνο ή να παρακολουθήσετε τα άλλα προγράμματα μας που είναι σχεδιασμένα για την ηλικία αυτή. Άλλωστε, δε θα θέλαμε το παιδί να δυσκολευτεί και να απογοητευτεί.
Τα παιδιά μπορούν να πάρουν τα μοντέλα στο σπίτι;
Τα παιδιά παίρνουν στο σπίτι τις γνώσεις που έχουν αποκομίσει, οι οποίες περιλαμβάνουν έννοιες της φυσικής, των μαθηματικών και της μηχανικής. Επιπλέον, δεν μπορούν να πάρουν τα μοντέλα στο σπίτι γιατί τα κομμάτια αυτά θα χρησιμοποιηθούν και για τα επόμενα μαθήματα αλλά και σε άλλες τάξεις.
Το πρόγραμμα πραγματοποιείται μια φορά την εβδομάδα;
Το πρόγραμμα πραγματοποιείται μια φορά την εβδομάδα και το κάθε μάθημα έχει διάρκεια 90’ χωρίς διάλειμμα.
Υπάρχει δοκιμαστικό μάθημα;
Δοκιμαστικό πρόγραμμα δεν υπάρχει. Ένα παιδί μπορεί να παρακολουθήσει ένα μάθημα στο τρέχον πρόγραμμα και αν του αρέσει να ενταχθεί στη συνέχεια σε αυτό. Το μάθημα αυτό φυσικά χρεώνεται.
Τι συμβαίνει αν ένα μάθημα ακυρωθεί λόγω εθνικής εορτής ή απεργίας;
Σε τέτοιες περιπτώσεις, το μάθημα μεταφέρεται σε άλλη ημερομηνία. Αν όμως κάποιο παιδί χάσει κάποιο μάθημα για προσωπικούς λόγους, δυστυχώς το μάθημα αυτό δε μπορεί να το αναπληρώσει.
Μπορώ να κάθομαι στην αίθουσα κατά τη διάρκεια του μαθήματος;
Ο στόχος μας είναι το παιδί να καταφέρει από μόνο του να αντεπεξέλθει στις απαιτήσεις του μαθήματος, γι’ αυτό και η παρουσία των γονέων στην αίθουσα δε συνιστάται. Ένα επιπλέον θέμα που μπορεί να προκύψει σε μια τέτοια περίπτωση, είναι ότι και τα υπόλοιπα παιδιά θα απαιτούν την παρουσία των γονέων τους και αυτό θα δημιουργήσει πρόβλημα στον εκπαιδευτή.
Πόσο μεγάλα είναι τα γκρουπ σε κάθε αίθουσα;
Μέχρι 20 παιδιά σε κάθε τάξη.
Έχει κάθε παιδί το δικό του κιτ ρομποτικής;
Ένα κιτ ρομποτικής δίνεται ανά δυο παιδιά. Με τον τρόπο αυτό, τα παιδιά μαθαίνουν να συνεργάζονται και αναπτύσσουν δεξιότητες επικοινωνίας.
Ποιοι είναι οι εκπαιδευτές;
Οι εκπαιδευτές είναι συνεργάτες του Οργανισμού μας. Έχουν εμπειρία σε εργασίες με παιδιά και έχουν εκπαιδευτεί πάνω στη διδασκαλία του συγκεκριμένου προγράμματος από εμάς.
Είναι οι περισσότεροι εκπαιδευτές σας μηχανικοί;
Όχι, οι εκπαιδευτές μας μπορεί να είναι μηχανικοί, ή απόφοιτοι φυσικών και τεχνολογικών σπουδών (Α.Ε.Ι.). Σε κάθε περίπτωση, είναι άνθρωποι ευφυείς και έχουν όλα τα προσόντα για να διδάξουν τα προγράμματά μας.
Χρειάζεται το παιδί μου να φέρνει κάτι μαζί του στο μάθημα;
Μόνο την καλή του διάθεση! Όλον τον εξοπλισμό και τη γραφική ύλη τα παρέχουμε εμείς.
Είναι δυνατό να αγοράσουμε τον εξοπλισμό με τον οποίο γίνεται το μάθημα;
Όχι από εμάς. Τον εξοπλισμό που χρησιμοποιούμε τον έχουμε συλλέξει εμείς ώστε να καλύπτει τις ανάγκες του προγράμματος. Ωστόσο, μπορούμε να σας συστήσουμε τον προμηθευτή μας.