Site icon STEM Education

Levers & Linkages

STEM Education suggests you a new activity for young students with the educational package TechCard.
TechCard class packages include smart constructions that impress children. By using this educational package and in combination with simple materials such as scissors and paints, materials with which the kindergarten students are already familiar, they will create imaginative models.
They are specially made of high quality perforated card that facilitates the creation process as they can be easily modified. Children can fold, cut and draw cards to develop fine motor skills. Using plastic connectors they can join them together to create unlimited constructions.
Young students can spend endless hours playing and having fun developing their imagination, their social skills such as collaboration and communication as well as physical skills such as visual-motor coordination.

More Details


Learn how to create constructions with your students from the TechCard class package Lever & Linkages. The package contains constructions for 10 different models:

  • Boxing gloves:
  • Sailing boat:
  • Spooky ghost:
  • Racing cars on TV:
  • Passing moon:
  • Hiding face:
  • Grabbing hands:
  • Waving flags:
  • Sneaky snake:
  • Snapping jaw:
  • Once students complete their construction they can take it home and continue playing.:

Purpose of the program

The main goal of the program is for preschool students using simple materials to get acquainted with the concept of levers and how they can be connected in order to create various constructions.

Program info
Age: Preschool children
Lessons: 10 courses
Duration: 60′
Number of students: 16 μαθητές

Topics :


Topic 1: Objects of everyday life

Topic 2: Favorite characters

Topic 3: The world around me

Topic 4: Animals

Topic 5: Means of transport

Interdisciplinary Knowledge


  • Language: Development of oral speech, description of constructions and their presentation
  • Mathematics: Use of materials and tools related to everyday life, enumeration, recognition of shapes and patterns
  • Anthropogenic environment: Development of self-esteem, cultivation of collaborative skills, recognition of the relationship of science with everyday life and the usefulness of simple machines in our lives, application of safety rules when using materials and tools
  • Natural environment: Exploration of space and orientation in relation to certain points, visualization of space and recording of movements and routes
  • Creation and Expression:Experimentation with different materials and colors, application of techniques for design and painting, use of materials for the creation of small constructions

Με ποια λογική μπαίνουν παιδιά της πρώτης και της δευτέρας τάξης στο ίδιο τμήμα;

Στο πρόγραμμα «Νέοι Μηχανικοί» τα παιδιά γνωρίζουν εκπαιδευτικό υλικό που συνήθως δεν διδάσκονται στα σχολεία σε αυτή την ηλικία, υλικό που συχνά δεν είναι γνωστό ούτε στους ενήλικες. Για το λόγο αυτό το πρόγραμμα παρουσιάζει σε όλους τους συμμετέχοντες θεωρητικές γνώσεις του ίδιου επιπέδου. Επιπλέον, τα μοντέλα που κατασκευάζει το κάθε παιδί αφήνουν τα περιθώρια για πειραματισμό και εφευρετικότητα, ανάλογα με τις ικανότητες του κάθε ενός.

Μήπως τα μαθήματα διαρκούν πάρα πολύ; Μήπως τα παιδιά χάνουν το ενδιαφέρον τους;

Δεν υπάρχει λόγος για ανησυχία. Στην εισαγωγή της κάθε δραστηριότητας παρουσιάζεται το θέμα που θα εξετάσουμε με τέτοιο τρόπο, ώστε τα παιδιά να ανυπομονούν να ξεκινήσουν την κατασκευή και να την ολοκληρώσουν γρήγορα ώστε να προλάβουν να την επεξεργαστούν και να την ανακαλύψουν. Στην πραγματικότητα, όταν έρχεται το τέλος του μαθήματος τα παιδιά δεν έχουν καταλάβει πότε πέρασε η ώρα και ζητάνε κι άλλο χρόνο.

Μπορεί ένα παιδί της πρώτης δημοτικού να αντιληφθεί τις έννοιες που διδάσκονται;

Τα μαθήματά μας έχουν σχεδιαστεί ειδικά για παιδιά αυτής της ηλικίας και τρέχει για πολλά χρόνια με μεγάλη επιτυχία. Η κάθε δραστηριότητα έχει βασιστεί σε οικεία περιστατικά από το περιβάλλον τους αλλά και σε πειράματα που πραγματοποιούνται επί τόπου, ώστε τα παιδιά να μπορούν να τα κατανοήσουν καλύτερα. Σας προκαλούμε να ρωτήσετε τα παιδιά στο τέλος του μαθήματος τι έμαθαν και θα εκπλαγείτε με τον όγκο των πληροφοριών που μπορούν να επεξεργαστούν σε αυτή την ηλικία.

Το παιδί μου είναι 5,5 ετών και πάει στο νήπιο, αλλά είναι πολύ χαρισματικό. Γιατί δεν μπορεί να συμμετάσχει σε αυτό το πρόγραμμα;

Παρά το ότι το παιδί σας έχει χαρίσματα, θα πρέπει να ξέρει να γράφει και να διαβάζει, και θα πρέπει να είναι σε θέση να κατανοήσει λίγο πιο περίπλοκα μαθηματικά από την απλή πρόσθεση και αφαίρεση. Γι’ αυτό προτείνουμε να περιμένετε ακόμα ένα χρόνο ή να παρακολουθήσετε τα άλλα προγράμματα μας που είναι σχεδιασμένα για την ηλικία αυτή. Άλλωστε, δε θα θέλαμε το παιδί να δυσκολευτεί και να απογοητευτεί.

Τα παιδιά μπορούν να πάρουν τα μοντέλα στο σπίτι;

Τα παιδιά παίρνουν στο σπίτι τις γνώσεις που έχουν αποκομίσει, οι οποίες περιλαμβάνουν έννοιες της φυσικής, των μαθηματικών και της μηχανικής. Επιπλέον, δεν μπορούν να πάρουν τα μοντέλα στο σπίτι γιατί τα κομμάτια αυτά θα χρησιμοποιηθούν και για τα επόμενα μαθήματα αλλά και σε άλλες τάξεις.

Το πρόγραμμα πραγματοποιείται μια φορά την εβδομάδα;

Το πρόγραμμα πραγματοποιείται μια φορά την εβδομάδα και το κάθε μάθημα έχει διάρκεια 90’ χωρίς διάλειμμα.

Υπάρχει δοκιμαστικό μάθημα;

Δοκιμαστικό πρόγραμμα δεν υπάρχει. Ένα παιδί μπορεί να παρακολουθήσει ένα μάθημα στο τρέχον πρόγραμμα και αν του αρέσει να ενταχθεί στη συνέχεια σε αυτό. Το μάθημα αυτό φυσικά χρεώνεται.

Τι συμβαίνει αν ένα μάθημα ακυρωθεί λόγω εθνικής εορτής ή απεργίας;

Σε τέτοιες  περιπτώσεις, το μάθημα μεταφέρεται σε άλλη ημερομηνία. Αν όμως κάποιο παιδί χάσει κάποιο μάθημα για προσωπικούς λόγους, δυστυχώς το μάθημα αυτό δε μπορεί να το αναπληρώσει.

Μπορώ να κάθομαι στην αίθουσα κατά τη διάρκεια του μαθήματος;

Ο στόχος μας είναι το παιδί να καταφέρει από μόνο του να αντεπεξέλθει στις απαιτήσεις του μαθήματος, γι’ αυτό και η παρουσία των γονέων στην αίθουσα δε συνιστάται. Ένα επιπλέον θέμα που μπορεί να προκύψει σε μια τέτοια περίπτωση, είναι ότι και τα υπόλοιπα παιδιά θα απαιτούν την παρουσία των γονέων τους και αυτό θα δημιουργήσει πρόβλημα στον εκπαιδευτή.

Πόσο μεγάλα είναι τα γκρουπ σε κάθε αίθουσα;

Μέχρι 20 παιδιά σε κάθε τάξη.

Έχει κάθε παιδί το δικό του κιτ ρομποτικής;

Ένα κιτ ρομποτικής δίνεται ανά δυο παιδιά. Με τον τρόπο αυτό, τα παιδιά μαθαίνουν να συνεργάζονται και αναπτύσσουν δεξιότητες επικοινωνίας.

Ποιοι είναι οι εκπαιδευτές;

Οι εκπαιδευτές είναι συνεργάτες του Οργανισμού μας. Έχουν εμπειρία σε εργασίες με παιδιά και έχουν εκπαιδευτεί πάνω στη διδασκαλία του συγκεκριμένου προγράμματος από εμάς.

Είναι οι περισσότεροι εκπαιδευτές σας μηχανικοί;

Όχι, οι εκπαιδευτές  μας μπορεί να είναι μηχανικοί, ή απόφοιτοι φυσικών και τεχνολογικών σπουδών (Α.Ε.Ι.).  Σε κάθε περίπτωση, είναι άνθρωποι ευφυείς και έχουν όλα τα προσόντα για να διδάξουν τα προγράμματά μας.

Χρειάζεται το παιδί μου να φέρνει κάτι μαζί του στο μάθημα;

Μόνο την καλή του διάθεση! Όλον τον εξοπλισμό και τη γραφική ύλη τα παρέχουμε εμείς.

Είναι δυνατό να αγοράσουμε τον εξοπλισμό με τον οποίο γίνεται το μάθημα;

Όχι από εμάς. Τον εξοπλισμό που χρησιμοποιούμε τον έχουμε συλλέξει εμείς ώστε να καλύπτει τις ανάγκες του προγράμματος. Ωστόσο, μπορούμε να σας συστήσουμε τον προμηθευτή μας.

Exit mobile version