Για να εξασφαλιστεί ότι όλοι οι μαθητές έχουν πρόσβαση σε μαθήματα STEM κατά τη διάρκεια της εύπλαστη ηλικία τους, το έθνος πρέπει να αυξήσει τις ευκαιρίες για όλους τους μαθητές να έχουν πρόσβαση σε μια πλήρη σουίτα προηγμένων μαθημάτων. Για τους μαθητές γυμνασίου, η πρόσβαση σε βασικά και προηγμένα μαθήματα STEM είναι ένα ουσιαστικό μέρος της προετοιμασίας για να εισέλθουν στο εργατικό δυναμικό, εξοπλισμένοι με σχετικές δεξιότητες κατάλληλες για ένα ευρύ φάσμα θέσεων εργασίας. Η εισαγωγή στην εκπαίδευση STEM συσχετίζεται με επιτυχία στον τομέα της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Ωστόσο, πρόσφατη έρευνα από το Υπουργείο Παιδείας δείχνει ότι το 50 τοις εκατό των γυμνασίων των ΗΠΑ δεν προσφέρουν μαθηματικά και 27 τοις εκατό δεν προσφέρουν φυσική. Μεταξύ 10 και 25 τοις εκατό των γυμνασίων στερούνται περισσότερα από ένα από τα βασικά μαθήματα στην τυπική ακολουθία του γυμνασίου τα μαθηματικά και την επιστήμη της εκπαίδευσης, όπως η άλγεβρα Ι και ΙΙ, γεωμετρία, βιολογία, ή χημεία . Σύμφωνα με ορισμένες εκτιμήσεις, μόνο το ένα τέταρτο όλων των Κ-12 σχολείων στις Ηνωμένες Πολιτείες προσφέρει μαθήματα που αφορούν στην επιστήμη των υπολογιστών, τον προγραμματισμό και την κωδικοποίηση. Το Έθνος πρέπει να αναλάβει δράση για να επεκτείνει την ποικιλομορφία των σχολείων που προσφέρουν βασικές και προηγμένες γνώσεις STEM.