Site icon STEM Education

Προγραμματισμός LEGO Mindstorms με ROBOTC

Προγραμματισμός LEGO Mindstorms με ROBOTC

Το πρόγραμμα Προγραμματισμός LEGO Mindstorms με ROBOTC  είναι σχεδιασμένο για τους μαθητές γυμνασίου και λυκείου, που επιθυμούν να εμβαθύνουν σε προχωρημένες τεχνικές προγραμματισμού ρομποτικών κατασκευών.

Η πλατφόρμα LEGO Education MINDSTORMS EV3 αποτελεί την κορυφαία λύση εκπαιδευτικής ρομποτικής, αφού έχει επιλεχθεί και από τον οργανισμό WRO ως κύριο μέσο για τη συμμετοχή στην παγκόσμια ολυμπιάδα ρομποτικής.

Η ROBOTC είναι μια ισχυρή γλώσσα προγραμματισμού που βασίζεται στην C η οποία έχει τα εργαλεία για τον προγραμματισμό γνωστών ρομποτικών συστημάτων όπως: LEGO Mindstorm, Vex iq, Arduino. Έτσι, το EV3 επεξεργάζεται τα δεδομένα 10 φορές πιο γρήγορα με ROBOTC και οι αισθητήρες έχουν 10 φορές γρηγορότερη απόκριση σε σύγκριση με το γραφική γλώσσα προγραμματισμού. Ο χειρισμός του πηγαίου κώδικα και οι αλλαγές του γίνονται πολύ πιο γρήγορα αφού αποτελείται από γραμμές και όχι από κουτάκια.

Η ROBOTC παρέχει την δυνατότητα στον μαθητή να προγραμματίσει το ρομπότ σε μία πραγματική γλώσσα προγραμματισμού. Οι μαθητές εισέρχονται στις βασικές έννοιες του προγραμματισμού και κατανοούν καλύτερα το υπολογιστικό σύστημα του ρομπότ καθώς επικοινωνούν με αυτό άμεσα σε κανονικές συνθήκες.

Σκοπός προγράμματος

Ο σκοπός του προγράμματος Προγραμματισμός LEGO Mindstorms με RobotC είναι να μάθουν οι μαθητές να προγραμματίζουν με τη χρήση της RobotC, ώστε να βελτιώσουν κατά πολύ την απόδοση και την ακρίβεια των ρομποτικών τους κατασκευών.

Πληροφορίες Προγράμματος

  • Ηλικία: 14-17 ετών
  • Αριθμός μαθημάτων: 28 ενότητες
  • Διάρκεια: 90′
  • Αριθμός μαθητών: 16 μαθητές

Γλώσσα προγραμματισμού C

Η γλώσσα C συγκαταλέγεται στις πλέον πιο διάσημες γλώσσες προγραμματισμού. Έχει επηρεάσει τις σύγχρονες γλώσσες προγραμματισμού όπως Java, Python, C++ και χρησιμοποιείται στα λειτουργικά συστήματα Unix. Η C λόγω της απλότητάς της μας βοηθάει να κατανοήσουμε σε βάθος τους μηχανισμούς του προγραμματισμού σε έναν υπολογιστή. Βοηθάει τους αρχάριους να κατανοήσουν καλύτερα τον διαδικαστικό προγραμματισμό και τις βασικές αρχές του, όπου αποτελεί το πάτημα για την εκμάθηση οποιασδήποτε άλλης γλώσσας προγραμματισμού.

Θεματικές Ενότητες


Ενότητα 1η: Εισαγωγή, Βασικές γνώσεις προγραμματισμού

Ενότητα 2η: Πραγματικός προγραμματισμός, αρχιτεκτονική του υπολογιστή 

Ενότητα 3η: Γνώσεις μηχανικής με κατασκευές και μηχανισμούς

Ενότητα 4η: Χρήση προγραμματιστικών αλγορίθμων για την λειτουργική αυτονομία των ρομποτ, επίλυση προβλημάτων, βελτιστοποίηση 

Exit mobile version