Εκπαιδευτική Ρομποτική με WEDO 2.0 – Scratch 2.0

Εκπαιδευτής STEM Education Κατηγορίες , Κριτικές (0 Βαθμολογία)

0 learners taking this course

Πληροφορίες Προγράμματος

  • Ηλικία: 8-12 ετών
  • Αριθμός μαθημάτων: 32 ενότητες
  • Διάρκεια: 48 ώρες
  • Αριθμός μαθητών: 20 μαθητές

Περιγραφή

Το πρόγραμμα Εκπαιδευτική Ρομποτική με WEDO 2.0 – Scratch 2.0 προσφέρει στα παιδιά ηλικίας 8-12 ετών την μοναδική ευκαιρία να γνωρίσουν τον κόσμο της ρομποτικής και του προγραμματισμού. Χρησιμοποιώντας το εκπαιδευτικό υλικό LEGO WEDO 2.0, τα παιδιά θα κατασκευάσουν μοναδικά μοντέλα, θα γνωρίσουν τις απλές μηχανές (γρανάζια, μοχλοί, τροχαλίες, τροχοί και άξονες), θα εξοικειωθούν με έννοιες της φυσικής και της μηχανικής, όπως η μετάδοση κίνησης, η τριβή, η δύναμη και η ταχύτητα,  ενώ παράλληλα θα αναπτύξουν τη φαντασία και τη δημιουργικότητά τους.  Τα μοντέλα αυτά «ζωντανεύουν» με τη χρήση ηλεκτροκινητήρα και εκτελούν αυτοματισμούς, ανάλογα με τα ερεθίσματα που λαμβάνουν από τους αισθητήρες. Τα μοντέλα αυτά θα προγραμματίζονται με το Scratch, ένα προγραμματιστικό περιβάλλον, που αναπτύχθηκε από το Lifelong Kindergarten group στο MIT Media Lab, στο οποίο οι αρχάριοι εκπαιδευόμενοι μπορούν να εκφράσουν την δημιουργικότητά τους μαθαίνοντας παράλληλα να προγραμματίζουν. Το πρόγραμμα αυτό, είναι μια ιδανική ευκαιρία για όσους επιθυμούν να συμμετάσχουν στους πανελλήνιους διαγωνισμούς ρομποτικής, καθώς παρέχει όλα τα εφόδια που χρειάζεται μια ομάδα για να κάνει τη διαφορά και να πετύχει τη διάκριση!

Εκπαιδευτικά οφέλη

  • Αποκτούμε και αναπτύσσουμε κινητικές δεξιότητες χειρισμού και επικοινωνίας καθώς και οργανωτικές δεξιότητες.
  • Μαθαίνουμε βασικές αρχές των Φυσικών Επιστημών, της Τεχνολογίας, της Εφαρμοσμένης Μηχανικής και των Μαθηματικών, αρχές που συνοψίζονται στο ακρωνύμιο STEM (Science, Technology, Engineering, Mathematics).
  • Μαθαίνουμε να κατασκευάζουμε διαδραστικά συστήματα (interactive systems), χρησιμοποιώντας αισθητήρες, κινητήρες και δομικά στοιχεία LEGO.
  • Προγραμματίζουμε τη διάδρασή μας με αυτά τα συστήματα με τη βοήθεια του Scratch και δημιουργούμε αντίστοιχους εικονικούς κόσμους που συντονίζονται με τη αλληλεπίδρασή μας με τα συστήματα που κατασκευάζουμε.
  • Εισαγόμαστε στις αρχές και τις βασικές τεχνικές του προγραμματισμού και της αλγοριθμικής, μέσω της συγγραφής υπολογιστικών προγραμμάτων.
  • Εξασκούμαστε στην ανάλυση και επίλυση προβλημάτων, μέσω της σταδιακής συγγραφής προγραμμάτων για την κατασκευή εικονικών κόσμων και του συντονισμού – διάδρασης αυτών με τα φυσικά μοντέλα που κατασκευάσαμε.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *